Tennistraining geven in Dubai - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van bramdenijs - WaarBenJij.nu Tennistraining geven in Dubai - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van bramdenijs - WaarBenJij.nu

Tennistraining geven in Dubai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 September 2009 | Nederland, Middelburg

Dubai here we come!!

Nog even en dan is het zover. Zaterdag 5 september vliegen Derk(ook tennistrainer voor Athletic Kings)en ik om 19.10 uur vanaf Schiphol via Londen Heathrow naar Dubai. Daar landen we dan om 7.40 uur plaatselijke tijd.

We gaan daar 10 maanden tennistraining geven voor Athletic Kings. Op 3 juli komen we weer terug naar Nederland.

Morgenavond(dinsdag 1 september) hebben we om 19.30 uur in Culemborg nog een laatste meeting met de groep Nederlandse trainers die naar Dubai zal vertrekken. We zullen dan de laatste belangrijke details doorspreken en deze avond is tevens bedoeld als kennismaking.

Op dit moment ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen en afscheid aan het nemen van vrienden en familie die ik voor 10 maanden moet gaan missen.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Dubai..


Tot de volgende keer!



  • 17 September 2012 - 13:54

    Bertine:

    Heej heej,

    Mijn naam is Bertine en ben nu voor een aantal jaar tennistrainster.
    Ik zou heel graag in het buitenland willen gana les geven en zag jou verhaal van dubai.

    Hebben ze nog mensen nodig binnen het team en wat doe je er allemaal?

    Ik hoop dat je het mij zou willen laten weten.
    Alvast super bedankt!

    Groetjes,

    Bertine..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 18 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1101
Totaal aantal bezoekers 54814

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 03 Juli 2010

tennistraining geven in dubai

Landen bezocht: